środa, 20 maja 2015

W roli głównej... Sznaps gruszkowy !

Dzisiaj na blogu nic do gotowania, ale coś do picia ;) Czyszcząc barek z alkoholami zrobiłyśmy dwa drinki na bazie gruszkowego sznapsa.

GERTURDA 

Co jest nam potrzebne?

- 40 ml Malibu (lub innego likieru kokosowego)
- 40 ml wódki gruszkowej
- sok brzoskwiniowy do dopełnienia (w osiedlowym mieli tylko brzoskwiniowo- jabłkowy)
- klika kropli soku z cytryny 

Jak to zrobić? 
Po prostu mieszamy ze sobą wszystkie składniki 








PEAR & KIWI

Co jest nam potrzebne?

- 30 ml wódki gruszkowej
- 10 ml soku z cytryny
- 5 ml syropu cukrowego (do kupna lub zrobienia samemu) (na zdjęciu 10 ml)
- 40 ml soku jabłkowego
- małe kiwi (na zdjęciu dwa)

Jak to zrobić? 
Syrop cukrowy - ciepłą wodę mieszamy z cukrem w stosunku 1:1 i dodajemy kilka kropel cytryny.

Najpierw ugniatamy kiwi, dodajemy do tego lód i pozostałe składniki. Najlepiej jak wszystko zrobi się w shakerze ale... kiwi i pokruszony lód wrzuciłam do pojemniczka i potraktowałam blenderem, następnie przelałam to do szklanki, dodałam resztę składników i dokładnie wymieszałam.






Więcej na: http://www.2drink.pl/tag/drinki-z-wodki-gruszkowej/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz